سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت : تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل با سرمربیگری کارلوس کی روش ، با کیفیت ترین تیم ایران در ادوار جام جهانی بود.

 

ˈˈ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ˈ سید هادی حسینیˈ گفت: تیم ملی تحت هدایت کی روش در برزیل اگر به مرحله دوم رقابت ها صعود نکرد اما بازی هایی به مراتب مطلوب تر و فنی تر از دوره های پیشین به نمایش گذاشت.

وی تمدید قرارداد با این مربی پرتغالی را منوط به تصمیم فدراسیون دانست و گفت : تصمیم گیرنده نهایی برای ماندن یا رفتن این مربی فدراسیون فوتبال است که امیدواریم بهترین تصمیم برای آینده تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری جام ملت های آسیا گرفته شود .

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افزود : اگر چه حضور مربیان تراز اول در فوتبال ایران می تواند نتایج مثبتی در کوتاه مدت داشته باشد اما راهکار نهایی برای رشد همیشگی این ورزش ، اصلاح زیرساختهای فوتبال در کشور است .

حسینی ادامه داد : ارائه آموزش های جدید و به روز توسط مربیان و توجه بیشتر به تیم ها و بازیکنان رده های سنی گوناگون ، از جمله مواردی است که توجه بیشتر به آن ها می تواند آینده ای روشن برای فوتبال ایران به ارمغان بیاورد .

وی به برگزاری لیگ فوتبال ایران اشاره کرد و گفت : به رغم برگزاری منظم لیگ فوتبال در رده های سنی و رده های گوناگون ، نظام باشگاه داری فوتبال ایران نیازمند اصلاح اساسی برای رسیدن به مسیر توسعه و پیشرفت است .

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حمایت دولت از ورزش به خصوص رشته پرطرفدار فوتبال را ضروری دانست و گفت : تداوم حمایت دولت از این ورزش می تواند عامل بسیار مهمی برای رسیدن به موفقیت و ارتقای فوتبال کشور باشد.

حسینی همچنین بر لزوم انجام برنامه ریزی بلند مدت توسط فدراسیون فوتبال برای رفع مشکلات و شناسایی استعدادها تاکید کرد و گفت : موفقیت این روز های تیم های بسکتبال ، والیبال و دیگر رشته های ورزشی ، حاصل برنامه ریزی چندین ساله فدراسیون های مربوطه است/س 


برچسب ها: سرمربی ، جهانی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.