تیم ملی گلبال ایران در مرحله یک چهارم پاياني رقابتهای جهانی فنلاند، "انتخابی بازيها پارالمپیک" ریودوژانیرو برابر برزیل تن به شکست داد و از ادامه رقابت ها بازماند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،تیم ملی گلبال ایران در مرحله یک چهارم پاياني  رقابتهای جهانی فنلاند، "انتخابی بازيها پارالمپیک"  ریودوژانیرو برابر  برزیل تن به شکست داد و از ادامه  رقابت ها بازماند.

 در این مسابقه  تیم ایران با نتیجه 11 به  8 بازی را به حريف واگذار کرد و از رسیدن به جمع 4 تیم مرحله نیمه پاياني بازماند.

 تیم کشورمان در فرصت بعدي مي تواند در بازیهای پارآسیایی اینچئون كره جنوبي و در صورت قهرمانی در این رقابتها  جواز حضور در بازیهای پارالمپيك  2016 ریودوژانیرو برزيل را بدست آورد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گلبال ، ایران ، برزیل ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
توران
۱۳:۰۷ ۲۱ تير ۱۳۹۳
وقتی بازیکن سالاری باشد همین است 12سال است که تغییر نکرده طرف برا همه تصمیم می گیرد از رئیس فدراسیون تا مربی
Iran (Islamic Republic of)
بابایی
۱۰:۱۸ ۱۵ تير ۱۳۹۳
متاسفانه بازیکن سالاری درتیم بیداد می کند تیم پرقدرتی داریم اگر این معظل را برطرف کنیم درست می شود
ریشه این مطلب از آنجا سرچشمه می گیرد که ورزشکاران خودشان رااز مربی ورئیس فدراسیون طلب کار بدانند نتیجه اش همین است لطفا این را نمایش بدهید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۱۰ ۱۵ تير ۱۳۹۳
متاسفانه در تیم ملی گلبال کاپتان تیم بجای مربی تصمصم می گیره علت باخت ها همین است مربی توانایی کنترل ورزشکاران را ندارد والا تیم ما باید به راحتی قهرمان می چون خیلی تیم خوبی داریم تازه این نصف استعداد های ما در این ورزش است بعلت بازیکن سالاری اجازه حضور به چهره های جوان وبا استعداد در تیم داده نمی شود چون که چند نا ورزشکار تصمصم گیرنده هستند در این مورد متاسفانه رئیس فداسیون هم از کاپیتان تیم حمایت می کند که باعث لطمه به بما شد
آخرین اخبار