مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،سجاد مظفری تبار اظهار داشت: برای نخستین بار مسابقات فوتبال گل کوچک با همکاری هیأت فوتبال کاشان در رده سنی آزاد برگزار می شود.

وی، شروع ثبت نام این دوره مسابقات را از شنبه 14 تا 26 تیر ماه (هفتم تا 19 ماه مبارک) اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان می توانند در تمامی محله ها، کانون ها و مساجد کاشان ثبت نام کنند.

به گفته وی، این دوره از مسابقات از 30 تیر ماه (23 ماه مبارک رمضان) به مدت یک هفته بعد از افطار تا هنگام سحر در کاشان برگزار خواهد شد.

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را استعدادیابی جوانان، نوجوانان و کودکان کاشانی در رشته فوتبال، حضور در مسابقات استانی و کشوری و شناسایی مستعدان در ورزش عنوان کرد.

مظفری تبار افزود: شرکت کنندگان در این دوره مسابقات نیز یرای ثبت نام می توانند با شماره تلفن های 55424800 - 55424900 تماس بگیرند.

مسابقات فوتبال گل کوچک را اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری با همکاری هئیت فوتبال کاشان برگزار می کند .


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.