ملی پوش تیم وزنه برداری کشورمان گفت: اردوی چابکسر بسیار سنگین بود و در پایان کار ارتقاء رکود داشته ام و حتی به 100 درصد آمادگی پیش از مسابقات آسیایی رسیده ام.

   رشید شریفی در خصوص وضعیت آمادگی خود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:آمادگی بدنی خوبی رسیده ام اردوی چابکسر بسیار سنگین و خوب بود و در پایان کار ارتقاء رکود داشته ام و به رکوردهای مطلوبی دست یافتم و حتی به 100 درصد آمادگی لازم پیش از مسابقات آسیایی اینچئون رسیده ام.
ملی پوش وزنه بردار کشورمان درباره پیوستن به تیم ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن اصفهان یکی از باشگاه های سرشناس کشور است و اولین پیشنهاد من در فصل جدید از سوی این باشگاه بود و من هم راحت پذیرفتم چرا که  از خدایم بود برای باشگاهی در شهر خودم وزنه بزنم. وی در خصوص اردوی آمادگی مجارستان افزود: این اردو به صلاح دید کادر فنی و فدراسیون برنامه ریزی شده است و می تواند تجربه خیلی خوبی را به همراه داشته باشد چرا که تیم برای سفر کردن آماده می شود در شرایط جدید تری قرار می گیرد و از طرفی هم تغییر شرایط آب و هوایی از لحاظ روحی بدنی می تواند به ورزشکار کمک کند حتی در آنجا می توانیم اردوی تیم ملی مجارستان را ببینیم و تیمشان بیشتر آشنا شویم.
وی در پایان گفت: از اول تیر اردویی در تهران برگزار شده است و به مدت 2 هفته در تهران تمرین می کنیم و بعد از آن 15 تیر ماه به مجارستان سفر می کنیم و در آنجا به مدت 20 روز اردو می زنیم. انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار