حجت الاسلام تیمور علی عسکری گفت: شورای عالی اقتصاد دانش بنیان در این دانشگاه تاسیس شده و به زودی در دانشگاه های آزاد واحد استان ها نیز فعال خواهد شد.

 
حجت الاسلام تیمور علی عسکری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: جمعی از استادان حوزه و دانشگاه عضو اصلی این شورا هستند و اقدامات لازم در زمینه مسایل مذهبی و فرهنگی دانشجویان و استادان را انجام می دهند.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: وجود شورای راهبردی امور فرهنگی دراین دانشگاه نیز نشان دهنده توجه جدی به مسایل فرهنگی و عقیدتی در این دانشگاه و واحدهای استانی است.

وی بیان کرد: از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه جهانی دارد باید مسوولان دانشگاه های آزاد واحد استان ها برای کمک به ارتقای هر چه بیشتر آن تعامل روزافزونی با مدیران اجرایی استانی داشته باشند.

علی عسکری اظهار کرد: توسعه کمی، کیفی و پژوهشی و جذب اعضای هیات علمی توانمند بومی مورد توجه جدی مسوولان دانشگاه های آزاد اسلامی واحد استان ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم فعال شدن شورای عالی اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، عنوان کرد: این دانشگاه به دلیل ظرفیت های چشمگیر موجود در کهگیلویه و بویراحمد می تواند در عرصه های کشاورزی، دامداری، آب و گردشگری به فعالیت اقتصادی بپردازد تا علاوه بر درآمدزایی موجب شکوفایی اقتصاد استان نیز شود.

علی عسکری ابراز داشت: هم اکنون بیش از یک میلیون و 800 هزار دانشجوی پسر و دختر در رشته های مختلف در دانشگاه های آزاد اسلامی واحد استان ها در حال تحصیل هستند.

وی افزود: از سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج انتظار می رود برای کمک به توسعه روزافزون این دانشگاه مواردی شامل پرهیز از روزمرگی، توجه جدی به مقوله نوآوری و استفاده از نظرهای سازنده صاحبنظران را در اولویت کاری خود قرار دهد./س

برچسب ها: شورا ، عالی ، اقتصاد ، دانش ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.