اسلوبودان کواچ پس از شکست سه بر یک ایران مقابل لهستان در سومین دیدار در لیگ جهانی 2014 معتقد بود که ایران مسابقه را خوب آغاز کرد ولی در ادامه متوقف شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در نشست خبری پس از پایان بازی اظهارداشت: من این برد را به تیم حریف تبریک می گویم ما می توانستیم بهتر بازی کنیم ولی نشد.

وی تصریح کرد: در ست اول خوب کارمان را شروع کردیم اما متاسفانه به یک باره در ستهای بعدی روند امتیازآوریمان متوقف شد.  تیم ایران امروز متفاوت ظاهر شد به طور حتم در بازی دوم نوع کارمان را تغییر می‌دهیم و برای برد به میدان خواهیم آمد.

وی در خصوص حضور تماشاگران لهستانی گفت: این تماشاگران سعی می کنند جو را بر علیه ما تغییر دهند ولی نمی دانند که شور شوق و تشویق تماشاگران ایرانی چند برابر آنهاست و مثال زدنی.

در خلال صحبت های کواچ در خصوص تماشاگران، آنتیگا سرمربی تیم ملی لهستان اظهارداشت: این فشار در تهران به مراتب بیشتر بود و اصلا نمی توان فضای سالن ارگوآرنا را با آزادی مقایسه کرد.

کواچ در خاتمه تصریح کرد: به طور کلی ما در این بازی خوب سرویس نزدیم ولی حریف با زدن سرویس های خوب خود دریافت ما را دچار مشکل کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کواچ ، والیبال ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدصادق
۱۳:۵۵ ۱۴ تير ۱۳۹۳
اصلا دیشب بخت یارمون نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۴ تير ۱۳۹۳
تابلو باختن
اصلا نمیخواستن پیروز بشن
معلومه برزیل سختتر از لهستانه
Iran (Islamic Republic of)
وطن دوست
۱۲:۱۷ ۱۴ تير ۱۳۹۳
نمیدونم چرا ما ایرانی ها همین که یذره ازمون تعریف میکنن همه چی رو خراب میکنیم.افتضاح بازی کردن
Germany
IrAnI75
۱۰:۵۸ ۱۴ تير ۱۳۹۳
مهم نیست. بچه ها زحمت خودشون رو کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۴ تير ۱۳۹۳
اصلا ديشب بخت يار نبود
آخرین اخبار