دستگیری موبایل قاپان با تیر هوایی

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از دستگیری دو متهم موبایل‌قاپ در جریان یک تعقیب و گریز در خیابان ولیعصر و پس از یک شلیک هوایی خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کیومرث حسنوند با اشاره به دستگیری دو سارق موبایل قاپ سابقه دار در محدوده میدان منیره اظهار داشت: هفته گذشته ماموران کلانتری 112 ابوسعید در حین گشت‌زنی روزانه خود در خیابان ولیعصر پایین تر از میدان منیریه به یک دستگاه موتورسیکلت طرح «ویو» که پلاک آن مخدوش بود مظنون شدند که راکبان موتورسیکلت به محض دیدن گشت انتظامی کلانتری، اقدام به فرار کردند.

رئیس کلانتری 112 ابوسعید با بیان اینکه ماموران پس از فرار راکبان موتورسیکلت اقدام به تعقیب آنها کردند، گفت: راکبان موتورسیکلت مذکور در جریان فرار از دست ماموران به سمت میدان قزوین در حرکت بودند که در این حین تعادل خود را از دست دادند و موتورسیکلت آنها واژگون شد که پس از واژگونی هر دو نفر آنها به صورت پیاده اقدام به فرار از دست ماموران کردند.

وی ادامه داد: ماموران در هنگام تعقیب این دو متهم، متوجه شدند که این افراد در حین فرارشان، لوازمی از جمله گوشی تلفن همراه و سیم کارت‌های موبایل را به اطراف پرتاب می‌کنند. لذا در ادامه این تعقیب و گریز، ماموران برای دستگیری دو متهم و جلوگیری از فرارشان، با کشیدن 3 بار «ایست» با صدای بلند و رسا و عدم توجه این افراد به فرمان ایست، مجبور به استفاده از اسلحله با رعایت قوانین به کار گیری سلاح شدند.

حسنوند در ادامه افزود: ماموران پس از شلیک یک تیر هوایی موفق شدند هر دو متهم را دستگیر کنند که در بازرسی اولیه از این دو که خود را «نادر» و «ناصر» معرفی کردند، مشخص شد که هر دو نفر این افراد دارای سابقه کیفری هستند.

رئیس کلانتری 112 ابوسعید در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پس از کشف 2 عدد گوشی تلفن همراه و 5 سیم کارتی که این دو متهم سعی در امحای آنها داشتند، ضمن تشکیل پرونده، هر دو متهم را برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم آگاهی قرار دادند.
منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار