مایکروسافت یکی از کمپانی هایی به شمار می رود که به دنبال ساخت گجت های هوشمند پوشیدنی می باشد، هم اکنون گزارش شده است که این کمپانی در حال توسعه ی یک دستبند ورزشی با قابلیت نمایش اعلان های مختلف است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی وین سوپر سایت که به صورت تخصصی به پوشش اخبار غیر رسمی مایکروسافت می پردازد، اعلام کرده است که ردموندی ها به شدت در حال فعالیت برروی یک دستبند ورزشی می باشند که به چندین سنسور جهت محاسبه کالری، تعداد گام های برداشته شده و ضربان قلب مجهز شده است.




چندی قبل نیز اطلاعاتی از یک پتنت ثبت شده توسط مایکروسافت که مربوط به یک گجت پوشیدنی بود منشتر شد که با گفته های وین سوپر سایت مطابقت دارد، در آن تصاویر ایکون های مربوط به گام شمار، ضربان سنج و همچنین کالری نیز دیده می شد، امکاناتی که در دستبند Gear Fit  سامسونگ نیز دیده می شود.

یکی دیگر از نکات بارز این محصول اتصال به تمامی دیوایس های مجهز به پلتفورم های مختلف می باشد، به طوری که با سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS به خوبی کار می کند، این درحالی است که گجت های مبنی بر اندروید Wear تنها با دستگاه های اندرویدی کار می کنند، محصولات پوشیدنی سامسونگ نیز فقط با دیوایس های این شرکت مچ می شوند و بعید است ساعت هوشمند اپل به گجتی به غیر از I Device ها متصل شود. اما دستبند مایکروسافت با اکثر دیوایس های موجود در بازار کار خواهد کرد که ویژگی خوبی برای آن محسوب می شود، ظاهر مایکروسافت سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ را برای عرضه دستبند ورزشی خود در نظر گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار