مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از پوشش ۲۸ قلم داروی ناباروری خبر داد و گفت: ۷۰ تا ۹۰ درصد از هزینه‌های این داروها توسط سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی، با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام افراد متقاضی در سامانه الکترونیکی بیمه همگانی اظهار داشت: بالغ بر 5 میلیون و 500 هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در ابتدای آغاز به کار طرح بیمه سلامت همگانی، پیش‌بینی می‌شد حدود 6 میلیون نفر در این سامانه ثبت‌نام کنند که خوشبختانه با اطلاع‌رسانی به موقع در آینده نزدیک 6 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار می‌گیرند.

محسنی‌بند‌پی در خصوص چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی گفت: این کار به صورت منظم و مستمر از سوی استان‌ها و از طریق دفاتر پیشخوان در حال انجام است، در برخی از استان‌ها فرآیند چاپ و صدور به پایان رسیده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پیش‌بینی می‌شود در استان تهران نیز فرآیند چاپ و توزیع دفاتر تا 15 تیر به اتمام برسد.

وی در ادامه در خصوص پوشش 28 قلم داروی ناباروری گفت: از این تعداد 10 قلم از گذشته و 18 قلم از دو هفته قبل تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

بندپی افزود: سازمان‌های بیمه‌گر 70 تا 90 درصد از هزینه‌ داروهای ناباروری را پرداخت می‌کنند.
برچسب ها: وبگردی ، دارو ، ناباروری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار