منابع آگاه اروپایی اعلام کردند که هماهنگی اطلاعاتی میان "اسرائیل" و برخی دولت‌های عرب و در راس همه عربستان تا جائی پیشرفت کرده که آنها هم‌پیمان هم شده‌اند.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "المنار" فلسطین؛  منابع آگاه اروپایی بر اساس گزارش‌های امنیتی اسرائیلی فاش کردند که سالهای اخیر شاهد بزرگترین عملیات‌های هماهنگی امنیتی میان تل‌آویو برخی دولت‌های عربی بوده است و تبادلات اطلاعاتی بسیاری میان این دولتها و رژیم صهیونیستی به ویژه در مورد بحران‌های منطقه صورت گرفته است.
 
این منابع افزودند که دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به صورت مداوم، اطلاعات از دستگاه‌های امنیتی چند دولت عربی و در راس آن عربستان سعودی دریافت کرده اند و یک هماهنگی و همکاری کامل در مورد حوادث لبنان، سوریه وعراق میان آنها وجود داشته است به حدی روابط میان تل‌آویو و دولت‌های عربی به درجه هم‌پیمانی رسیده است و سران سعودی آشکارا به روابط خود با رژیم صهیونیستی اعتراف می‌کنند.
 
چندی پیش "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از وجود روابط سری میان تل‌آویو و کویت و عربستان خبر داد و این دو کشور مدعی شدند اظهاران لیبرمن حقیقت ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار