مدرس جهانی هندبال گفت: فدراسیون جهانی هندبال یک طرح چهارساله توسعه هندبال در کنیا برگزار خواهد کرد و از من به عنوان مدرس دعوت به عمل آورده‌اند.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اذعان کرد: فدراسیون جهانی هندبال یک طرح توسعه 4 ساله هندبال را در کشور کنیا قرار است برگزار کند.

در اولین قدم از این 4 سال یک دوره کلاس مربیگری بین‌المللی برگزار خواهد شد که تاریخ این دوره از 30 تیر ماه تا 10 مرداد است. فدراسیون جهانی از من به عنوان مدرس بین‌المللی برای تدریس در این دوره دعوت به عمل آورده است.

هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ام و تا چند روز دیگر راهی کیا خواهم شد.

سرمربی ثامن‌الحجج مشهد در ادامه افزود: پیش از این من در کشورهای آفریقای جنوبی و اتیوبی هم تدریس کرده‌ام. فدراسیون جهانی در پی توسعه هندبال در کشورهای آفریقایی این بار هم از من برای تدریس این دوره دعوت کرده است.

مدرس بین‌المللی در ادامه در رابطه با برنامه‌هایش برای این دوره گفت: من به مدت 10 روز به تنهایی کلاس‌های این دوره را اداره خواهم کرد چون تنها مدرس من هستم.

در کشورهای آفریقایی کمتر پیش می‌آید که کلاس‌های مربیگری بین‌المللی برگزار شود. مربیان در صدد این هستند که بیشترین استفاده را از این کلاس‌ها داشته باشند.

من هم برای این دوره نکات آموزشی زیادی را آماده کرده‌ام که در اختیار مربیان قرار دهم.

حبیبی در پایان اذعان کرد: یک دوره کلاس بین‌المللی در امارات قرار بود برگزار شود که برای این دوره هم از من دعوت کردند اما با به تعویق افتادن دوره آموزشی امارات فعلا راهی کشور کنیا خواهم شد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار