سومین نمایشگاه وان پیکس با داوری عکاسان برجسته در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

آرش حمیدی مسئول برگزاری سومین نمایشگاه وان پیکس در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ اولین نمایشگاه وان پیکس از روز یکشنبه 15 تیر ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: عکس‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود بخشی از آثار و عکس‌های برگزیده گالری عکس (مجازی) با همین عنوان یعنی وان پیکس است.

حمیدی در خصوص فعالیت این گالری نیز گفت: وان پیکس گالری است که در آن عکس‌هایی با موضوعات مختلف به نمایش گذاشته می‌شود که البته در نمایش آثار در این گالری سخت‌گیری‌های زیادی وجود دارد، به عبارت دیگر ازهر 20 عکس ارسالی تنها یک عکس به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در خصوص داوری آثار بیان کرد: داوری عکس‌های ارسالی برای نمایش در گالری وان پیکس توسط کاربران، کاربران طلایی و همچنین هیات داوران که متشکل از عکاسان برجسته است صورت می‌گیرد.

حمیدی اظهار داشت: این گالری حدود 3 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده اما خوشبختانه کاربران بسیاری از این گالری دیدن می‌کنند عکس‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند.

مدیر گالری وان پیکس درباره هدف از راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی نیز گفت: با راه‌اندازی این گالری می‌خواستیم یک گالری فارسی زبان داشته باشیم تا عکاسان کشورمان هم بتوانند از آن استفاده کنند.
 
وی همچنین درباره گزیده عکس‌های سومین نمایشگاه وان پیکس بیان کرد: در این نمایشگاه حدود 155 اثر از 106 عکاس به نمایش گذاشته می‌شود.
 
حمیدی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از 15 تیرماه به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار