تیم ملی گلبال کشورمان با کسب نتیجه تساوی برابر تیم فنلاند جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جهانی را بدست آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی گلبال کشورمان با کسب نتیجه تساوی برابر تیم فنلاند جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جهانی انتخابی پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو را بدست آورد.
 
ملی پوشان گلبال ایران در حالی که مقابل تیم میزبان و تا دقایق پایانی با حساب 4 بر 2 پیش بودند ولی در نهایت به نتیجه مساوی 5 بر 5 دست یافتند تا با 11 امتیاز و تفاضل 15+ به دور یک‌چهارم نهایی راه یابند.
 
در این مرحله تیم کشورمان بعدازظهر امروز به مصاف تیم پرقدرت برزیل صدرنشین گروه 2 می‌رود. در دیگر دیدارهای این مرحله ترکیه با آمریکا، لیتوانی با چک و چین با فنلاند مصاف خواهند داشت.
 
3 تیم برتر این رقابت‌ها سهمیه پارالمپیک 2016 برزیل را بدست خواهند آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۲:۴۶ ۱۴ تير ۱۳۹۳
از رئیس فدارسیون خواهشمندیم که درکادر فنی تغیر بده 12سال است یک نفر مربی است دیگ هیچی ندارد آموزش بدهد مورثی که نیست
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۱:۵۷ ۱۴ تير ۱۳۹۳
البته در نیمه نهای باخت وهشتم شد از ریاست محترم فدارسیون خواهشمندیم با تغییر کادر فنی تیم ملی به حکوت 12ساله بیدگلی پایان دهد ما دراین دوره باید قهرمان می شدیم متاسفانه با بی تدبیری ایشان باختیم کجای دنیا 12سال یک مربی می ماند مگر اینکه از جای سفارش شده به بنده هم که نابینا هستم 12 سال فرصت بدهند از یاشان بهتر نتیجه می گیرم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۹ ۱۴ تير ۱۳۹۳
باخت وبه جایی نرسید خداوند را شکر گزار یم چون در تیم گلبال بازیکن سالاری حکم فرساست ودرضمن مربی مادام العمر گرفته انتظار بیشتر ازاین هم نداریم از حاجی مظلومی خواستاریم که با تغییر کادر فعلی امیدی هم به نابیناها بده چون 12سال است یک نا بینا در ترکیب تیم ملی حضور ندارد
آخرین اخبار