همزمان با ماه مبارک رمضان پردیس قرآنی، اجتماعی-فرهنگی و تفریحات- ورزشی با 40 غرفه در بوستان بزرگ ملت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 3 تهران، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی گفت: این غرفه ها با عناوین بازی ها و سرگرمی های قرآنی، سفره های معرفت، دانستنی های قرآنی، گذر فرشته ها شامل قصه گویی، نمایش خیابانی، امام شناسی و سیره اهل بیت(ع)، قرائت و تفسیر سوره حمد، پاسخ به شبهات و مشاوره دینی، کتاب و محصولات فرهنگی، عرفان های نو ظهور و رسانه های جدید، عفاف و حجاب و ... تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک بزرگ ملت برپا شده است.

وی افزود: پردیس ورزشی از جمله شطرنج پارکی، اجرای ورزش باستانی، طناب کشی، پرتاب حلقه، اجرای نمایش با مضامین شهری، جشن های رضوی ویژه دهه کرامت در ماه قرآن میزبان شهروندان است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: پردیس قرآنی فرهنگی و ورزشی با استفاده از ظرفیت های منطقه ای و مشارکت بسیج، دانشگاه ها، نهادهای مردم نهاد، نهادها و اداره های ستادی، حوزه اجتماعی، کانون های مذهبی و ... برنامه های فصل نیایش را برگزار می کنند.

پیرهادی ابراز کرد: مراسم تقدیر از نفرات برتر جشنواره شمسه، برگزاری 12 جشن محلی و منطقه ای به ویژه در حوزه قرآن، نهج البلاغه، دعا و نیایش و پخش سریال های تلویزیونی در ماه رمضان از دیگر برنامه های تعریف شده در پارک ملت است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 اظهار کرد: شهروندان می توانند از روز اول تا پایان ماه مبارک رمضان بعد از افطار از برنامه های شاد و مفرح در نظر گرفته شده استفاده کنند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: قران ، فرهنگ ، پارک ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار