همزمان با برپایی بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم ، مراسم اذان گاهی و نماز جماعت در مسجد جامع خرمشهر واقع در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،همزمان با برپایی نمایشگاه و ساعتی قبل از برپایی نماز مغرب و عشاء ، قرائت مجلسی قرآن کریم و اذان با حضور قاریان و موذنین برجسته و بین المللی اجرا می شود.

پس از برپایی نماز جماعت و افطار نیز محفل شب های نورانی با حضور قاریان بین المللی و خانواده های قرآنی برپا می شود و این برنامه نیز همزمان با شبکه قرآن سیما پخش می شود.

بر اساس این گزارش مسجد جامع خرمشهر همچنین با پیش بینی ویژه برنامه هایی در شب های نوزدهم ،بیست و یکم و بیست و سوم رمضان و مراسم احیا نیز از افطار تا سحر پذیرای روزه داران است .

گفتنی است شهروندان علاوه بر بازدید از نمایشگاه قرآن و بهره مندی از محافل قرآنی مسجد جامع خرمشهر، همچنین می توانند از برنامه های فرهنگی و هنری و برنامه شب های شیدایی با موضوعات فرهنگی و هنری و رویکرد دفاع مقدس و قرآن کریم که در اطراف دریاچه "حورالعظیم " برگزار می شود استفاده کنند.

شایان ذکر است بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی ،خیابان سرو ،مقابل بوستان طالقانی برپا شده است وازسوم تا 22 تیرماه از ساعت 18 تا 24 پذیرای مردم قرآن دوست کشورمان است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مراسم ، اذان ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار