مدیر کل دفتر آموزش روستایی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مشاوره و هدایت شغلی را در زمینه جذب کارآموزان طرح آموزش بازار محور ضروری برشمرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن کشاورز مدیر کل دفتر آموزش روستایی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص اجرای طرح آموزش بازار محور در مناطق روستایی کشور گفت: اجرای طرح آموزش بازار محوز در راستای اشتغالزایی در مناطق مختلف کشور همسو با نیازهای بازارکار در این مناطق است که علاوه بر رونق کسب و کار با توجه به پتانسیلهای منطقه یکی از راهکارهای اساسی در زمینه رفع معضل بیکاری به ویژه در مناطق روستایی و محروم است.

وی در ادامه با تاکید بر فعالیتها و برنامه‌ریزیهای انجام شده در این خصوص تصریح کرد: مشاوره و هدایت شغلی کارآموزان در جهت جذب شدن در این طرح بسیار ضروری است چرا که در آگاهی بخشی افراد برای ورود به بازار کار بسیار تاثیرگذار است.

مدیر کل دفتر آموزش روستایی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص روند هدایت شغلی نیز خاطر نشان کرد: کارآموزان پیش از پذیرش به کارشناسان مشاوره و هدایت شغلی مراجعه می‌کنند که این امر خود موجب شناسایی افراد توانمند و با انگیزه برای فراگیری حرفه‌های طرح مذکور شده و به جریان طرح معرفی می‌شوند تا پس از گذراندن دوره آموزشی مشغول به کار شوند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مشاوره ، شغلی ، اموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار