مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 15، از برگزاری دهکده سلامت در بوستان خلیج فارس خبر داد.

محمدرضا دقیقی مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاری دهکده بزرگ سلامت در بوستان خلیج فارس، منطقه 15 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان و رفاه حال آنها، افزایش سلامت شهر، از 8 تیرماه تا 6 مردادماه سال 93 در بوستان خلیج فارس در دست اجرا است.
 
دقیقی اظهار داشت: در این طرح دهکده بزرگ سلامت در بوستان خلیج فارس با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی و اداره سلامت منطقه 15 برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری دهکده سلامت در ماه مبارک رمضان در بوستان خلیج فارس منطقه 15، ارائه خدمات پزشکی،اندازه‌گیری فشار و قند خون، اندازه‌گیری شاخص توده بدنی، ارائه خدمات مشاوره‌ای روانشناسی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
دقیقی خاطرنشان کرد: آموزش چهره‌ به چهره سلامت در ماه مبارک رمضان، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی سلامت در ماه مبارک رمضان، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی، کتابچه و پکیج‌های آموزشی سلامت در ماه مبارک رمضان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سلامت ، دهکده ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار