معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با تاکید بر حفظ کرامت بیمار و پرستار افزود: برای ارتقاء کیفیت درمانی و رضایتمندی بیمار باید به جایگاه پرستاری اهمیت ویژه ای داده شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ،ایوب برزگر نژاد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اگر جایگاه پرستاری در ارایه خدمات به بیمار دیده نشود، مجموعه درمانی بی اثر خواهد بود.

وی، با بیان اینکه بخش عمده ای از ارایه خدمات درمانی علاوه بر کادر پزشکی بر عهده پرستاران است، اظهارداشت: به امور مربوط به گروه های ارایه دهنده خدمت باید از نظر کمی و کیفی رسیدگی شود. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن اشاره به سختی های حرفه پرستاری افزود: خدمت به مردم با بالاترین کیفیت از وظایف ماست و پرستاران نیز با بالاترین کیفیت درحال خدمت رسانی به بیماران  هستند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به وجود 4هزار  و701 نیروی پرستار در تمامی بیمارستانهای استان تصریح کرد: از این تعداد، 3هزار و 348 پرستار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه ، 802 نفر در بیمارستانهای تامین اجتماعی  و551 نفر در مراکز خصوصی مشغول فعالیت هستند.

باب علی آزادیان، با بیان اینکه در این دانشگاه 3هزار و 933 نیروی پرستار نیاز است، افزود: شاخص متوسط کادر پرستاری مورد قبول نیروی دانشگاه 95 درصد است.



انتهای پیام/

برچسب ها: پرستاران ، درمان ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.