این سایت که بودجه آن از سوی دولت آلمان تامین می‌شود، علاوه بر انتشار اخبار کذب درباره ایران و پی‌گیری مطامع سیاسی خاص، همانند رسانه هایی چون بی بی سی در ترویج فحشاء و بی‌بندوباری نیز پیشگام بوده است.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، سایت دویچه وله آلمان با انتشار فایل صوتی ای مدعی شده که داود رضا عرب سحنگوی ستاد احیای دریاچه ارومیه در یک مصاحبه اختصاصی 14 دقیقه ای با اشاره به نقش دولت و متخصصین داخلی و خارجی برای نجات دریاچه ارومیه  گزارش مبسوطی از روند نجات این دریاچه را به این رسانه ارائه کرده است.



همسویی دویچه‌وله با رسانه‌های ضد ایرانی

این سایت که بودجه آن از سوی دولت آلمان تامین می‌شود، علاوه بر انتشار اخبار کذب درباره ایران و پی‌گیری مطامع سیاسی خاص، در ترویج فحشاء و بی‌بندوباری پیشگام بوده است.
بخش سیاسی دویچه‌وله را می‌توان با وب‌سایت‌هایی مانند بی‌بی‌سی فارسی، وابسته به دربار سلطنتی انگلیس، و رادیو فردا، ارگان رسمی سازمان سیا، مقایسه کرد. بخش سیاسی دویچه‌وله به مانند دیگر رسانه‌های معاند، اخبار جهت‌دار و مغرضانه از ایران منتشر می‌کند، به‌طوری که با نگاهی گذرا به تیتر اخبار روزانه این سایت می‌توان به محتوای آن پی برد.

ترویج مفاهیم غیر اخلاقی

تحلیل محتوای سایت فارسی "دویچه وله" یک نکته دیگری را برای کنشگران رسانه‌ای و فرهنگی آشکار می‌کند؛ علاقه وافر گردانندگان این سایت به تولید، پوشش و انعکاس اخبار و مضامینی با محتوای برهنگی و بی‌بندوباری جنسی در قالب مد روز، این‌همان نکته‌ای است که فهم آن نیاز به تخصص بالا یا سواد رسانه‌ای خاص ندارد، بلکه هر مخاطب عادی با یک بار مشاهده سایت دویچه وله فارسی، به محتوای ضد اخلاقی و تخریبی این سایت پی می‌برد.

یکی دیگر از مسائلی که سایت دویچه‌وله تمرکز بالایی بر آن دارد، ترویج اباحه‌گری و مسائل انحراف جنسی است، به‌طوری که هر چند وقت یک بار با انتشار مقالاتی در مدح مسائل غیر اخلاقی سعی در عادی نشان دادن روابط خارج از عرف دارد. بخصوص اینکه همجنسگرایی نقش ویژه‌ای در این نوع مقالات دارد.  

البته سایت دویچه‌وله و شبکه‌های رسانه‌ای همسو با آن برای تکمیل پازل براندازی فرهنگی به عناصر خودفروخته فعال در داخل ایران نیز چشم دوخته‌است. افرادی که بعنوان نوگرای فرهنگی و مظهر مدرنیزاسیون به گفتگو با این سایت می‌پردازند و آتش توپخانه ناتو فرهنگی غرب را برای هجمه به ارزش‌های اصیل اسلامی و ایرانی فراهم می‌کنند.






















اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.