کمک مربي تيم ملي فوتبال آلمان تاکيد کرد به احتمال فراوان در بازي فردا شب برابر فرانسه در جام جهاني از کاپيتان اين تيم در خط دفاعي استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از رويترز از سانتو آندره ، آندرياس کوپکه گفت کادرفني تيم ملي آلمان در نظر دارد تا فيليپ لام را از خط مياني به خط دفاع منتقل کند تا بتوان از توانايي وي بيشتر استفاده کرد.
 
کوپکه با اشاره به مشکلات آلمان در خط دفاعي در ديدار اخير با الجزاير در جام جهاني 2014 گفت :« لام در خط مياني چندان موفق نبوده است و هيچ شکي وجود ندارد که او بازيکن بزرگي در پست دفاع راست است.کادرفني تيم آلمان اگر تشخيص دهد که با تغييري موفقيت بيشتري حاصل خواهد شد اين کار را خواهد کرد.»
 
اخير برخي کارشناسان آلماني و حتي توماس د مايزير وزير کشور آلمان با انتقاد از عملکرد اين تيم اظهار کرده بودند لام در پست تخصصي خود مورد استفاده قرار نمي گيرد.
 
يواخيم لو سرمربي تيم آلمان از لام 30 ساله در پست هافبک دفاعي در 4 بازي اين تيم در جام جهاني استفاده کرده است.لام در اين پست نمايش خوبي نداشته است.لام پس از مصدوميت شکودران موستافي در بازي با الجزاير به دفاع راست منتقل شد و نمايش خوبي ارائه کرد.


انتهاي پيام/
برچسب ها: کوپکه ، آلمان ، فیلیپ لام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار