نظارت و بازدید مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی توسط بهداشت محیط نقش مهمی در جلوگیری از بروز برخی بیماریها و ارتقا سطح سلامت جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ محمد طاهر بنازدل مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک گفت: نظارت و بازدید مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی توسط بهداشت محیط نقش مهمی در جلوگیری از بروز برخی بیماریها و ارتقا سطح سلامت جامعه دارد.

وي با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی در شهرستان بستک در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از اول ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت بر سلامت مواد خوراکی در مراکز تهیه و توزیع موادخوراکی با حساسیت ویژه توسط چند تیم نظارتی آغاز شده است و تا پایان ماه ادامه خواهد یافت.

بنازدل افزود: تیم‌های نظارتی سلامت محیط به صورت 24 ساعته از واحدهای تهیه و توزیع مواد خوراکی به خصوص مواد خوراکی عرضه شده ماه مبارک رمضان بازدید خواهند داشت.

وی یادآور شد: فروشندگان با رعایت موازین و مقررات بهداشتی با تیم‌های سلامت محیط همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در اعلام تخلفات و نقص بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی نقش مهمی در ارتقا سلامت محیط خواهند داشت.

وی تصریح کرد: شماره تلفن 07643221471 آماده پاسخگویی در زمینه دریافت گزارش‌ها و شکایت مردمی در ارتباط با تخلفات و نقص قوانین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی می‌باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.