سرپرست اداره سلامت شهرداری منطقه 12 از آموزش چهره به چهره صحیح ظروف یکبار مصرف در ماه مبارک رمضان در این منطقه خبر داد.

سحر گودرزی مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  آموزش چهره به چهره  مصرف صحیح ظروف یکبار مصرف در ماه مبارک رمضان در محلات 13 گانه منطقه 12 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان از 8 تیر ماه  تا 6 مرداد ماه سال 93 در محلات 134 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.
 
گودرزی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان سلامت با حضور در محلات 13 گانه منطقه 12 اقدام به آموزش شهروندان پیرامون نحوه صحیح استفاده از ظروف یکبارمصرف در ماه مبارک رمضان خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش چهره به چهره نحوه ی صحیح استفاده از ظروف یکبارمصرف در ماه مبارک رمضان در محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی نحوه صحیح استفاده از ظروف یکبارمصرف در ماه مبارک رمضان، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی دی، کتابچه و پکیج‌های آموزشی، نحوه صحیح استفاده از ظروف یکبار مصرف در ماه مبارک رمضان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
گودرزی خاطر نشان کرد: اجرای 126 طرح آموزش سلامت در ماه مبارک رمضان در محلات 13 گانه منطقه 12، برپایی ایستگاه‌های سلامت در ماه مبارک رمضان در بوستان‌ها و سراهای محلات 13 گانه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: اموزش ، مصرف ، تهران ، قدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار