آقا زمانی:

ورود استیلی به راه آهن تاثیر گذار بوده است/رده 4 تا 8 را برای راهن کسب می کنیم

بازیکن راه آهن گفت: بدون شک پذیرفتن سرمر‌بیگری استیلی برای راه آهن خوش یمن است و وی مربی قابلی برای این تیم است.

سامان آقا زمانی، بازیکن تیم فوتبال راه آهن در خصوص وضعیتش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خداوند را شاکرم به وضعیتم خوب است و تمریناتم را با جدیت کامل پیگیری می‌کنم ولی به لحاظ جسمی از ناحیه کشاله ران مصدوم هستم که امیدوارم قبل از شروع لیگ آینده این وضعیت بهبود یابد.
 
وی در ادامه افزود: پیشنهادهای خوبی از تیم‌های زیادی داشته‌ام ولی ترجیح داده‌ام که در راه آهن بمانم زیرا با این تیم یکسال قرار داد دارم و دوست دارم در این تیم بازی کنم.
 
آقا زمانی در خصوص وضعیت تیم راه آهن تصریح کرد: پس از کش و قوس‌های فراوان و پس از تلاش و مهارت مسئولان راه ‌آهن این تیم صاحب شخصیت و هویت کامل شد و ما بعد از مدت‌ها در این تیم توانستیم یک تیم منظم و منسجم را ببینم و جا دارد که از مسئولان تلاشگر راه آهن تقدیر کنم.
 
بازیکن تیم فوتبال راه آهن در خصوص سرمربیگری‌ حمید ‌استیلی اضافه کرد: بسیار خوشحالم که حمید خان در این شرایط سرمربی‌گری راه آهن را قبول کرده و من امیدوارم که راه ‌آهن با سرمربی‌گری وی روزهای موفق آمیزی را تجربه کند و در لیگ آتی موفق باشد از وقتی که حمید ‌استیلی تیم را تحویل گرفت بسیار موثر بوده است و تیم شخصیت ویژه ای یافته است و مسئولان تیم هم با حل مشکلات تیم سعی در برآورده کردن خواسته‌های بازیکنان دارند به نظر من آمدن حمید استیلی بسیار خوب بوده است و امیدوارم در کسب نتایج تاثیرات خاص خود را اعمال کند.
 
آقا زمانی در پاسخ به سوال آیا مطالبات خود را دریافت کرده ای ادامه داد: نه من هنوز مطالبات خود را نگرفته‌ام فقط سی درصد مطالبات را اخذ کرده ام  و 70 درصد مطالباتم با باشگاه راه آهن به قوت خود باقی است که امیدوارم مسئولان این مطالبات را نیز پرداخت کنند.
 
بازیکن راه آهن تهران در مورد گله‌مند بودن از سرمربی سابق تیمش بیان کرد: من گله‌مند بودم اما با آمدن حمید استیلی همه چیز تغییر کرد و من آدم کینه‌ایی نیستم بطور قطور قطع تغییر و تحولی که در این تیم پیش آمده است فقط به موفقیت راه آهن فکر می‌کنم. همچنین  من از مربی تیم گله‌مند بودم ولی اکنون همه این مشکلات به پایان رسیده است و دیگر مشکلی ندارم.
 
وی در مورد آینده تیم فوتبال راه آهن هم گفت: به نظر من روزهای سخت راه آهن به اتمام رسیده است و به طور حتم به روزهای خوشایند این تیم هم خواهیم رسید راه آهن بازیکنان قدیمی‌اش را حفظ کرده است و اسکلت این تیم ثابت مانده است و پیش بینی من این است که این تیم در لیگ رده 4 تا 8 را کسب کند.
 
آقازمانی در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی تاکید کرد: بدون شک تیم ملی خوب ظاهر شد در مقابل نیجریه قابل قبول بازی کرد گر چه نتیجه تساوی را بدست آورد و باید متذکر شد که مقابل آرژانتین فراتر از توقعات عام مردم ظاهر شد اما در مقابل بوسنی نتیجه را واگذار کرد که دلیل آن خستگی بازیکنان و آماده نبودن بود و باید یاد آوری کنم من نگاهم به تیم ملی است و تمام تلاشم را می کنم که پیراهن تیم ملی را بدست آورم.
 
بازیکن راه آهن در خصوص ماندن یا نماندن کی روش هم اضافه کرد: کی روش مربی بزرگی است و با وجودی تیم ما در جهان صاحب فوتبال شده است و همه تیم ما را باور دارند و امیدوارم حداقل تا پایان جام ملت ها حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم ملی بتواند در جام  ملت های آسیا روزهای موفق و خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار