مسئول اداره ورزش بانوان شهرداری منطقه هفت از برگزاری ویژه برنامه‌های تفریحی،‌ ورزشی به مدت 30شب در منطقه 7خبر داد.

لیلا طباطبایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های ماه رمضان برای شهروندان گفت: ویژه برنامه‌های تفریحی، ورزشی از تاریخ 8 تیرتا 6 مرداد به مدت 30شب در غرفه‌های شهرداری میدان امام حسین(ع) برای بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی افزود: درا ین برنامه‌ها شهرداری غرفه‌هایی را برای بانوان و آقایان در نظر گرفته است که در آن می‌توان به انجام ورزش‌های دارت، تنیس، فوتبال دستی، شطرنج و تنیس روی میز اشاره کرد.

طباطبایی همچنین در ادامه از برگزاری جام رمضان برای آقایان در مجموعه ورزشی ساعی خبر داد و اذعان داشت: برنامه ورزشی فوتبال برای آقایان از 8تیر تا 6مرداد در غالب 127 تیم بزرگسال و 32 تیم جوان در مجموعه ورزشی ساعی در میدان سپاه برگزار می‌شود.

*برگزاری مسابقه ورزشی ویژه دانش‌آموزان

مسئول اداره ورزش بانوان از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان در سطح مدارس منطقه خبر داد.

وی افزود: غنی سازی و جهت بخشی اوقات فراغت جمعیت جوان منطقه به ویژه دانش‌آموزان یکی از مهمترین کانون‌های توجه شهرداری منطقه است.

طباطبایی یادآور شد: بیش از 30 مسابقه ایستگاه تفریحی و ایستگاه تندرستی در مدارس سطح منطقه برگزار خواهد شد.

وی همچنین اشاره کرد: مسابقات والیبال، فوتبال، دارت، تنیس روی میز و شطرنج هجدهم تیر ماه در  مدرسه وحدت برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اداره تربیت بدنی منطقه اقداماتی از جمله اختصاص سانس‌های ویژه استخر به دانش‌آموزان در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهرداری ، برنامه ، تفریحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار