معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري از تخلف در فروش پهناي باند بيش از حد مجاز از سوي شركت مخابرات ايران در ده استان خبر داد .

به گزارش جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران ، حسن رضواني با اشاره به نظارت مستمر رگولاتوري بر عملكرد و كيفيت سرويس ارائه شده از سوي اپراتورها گفت: بررسي و ارزيابي هاي انجام شده از وضعيت و تناسب پهناي باند تامين و عرضه شده از سوي شركتهاي مخابرات استاني نشان مي دهد در اين ده استان فروش پهناي باند اينترنت شركت مخابرات ايران بيش از حد مجاز بوده و اين موضوع كاهش كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان را در اين استانها در پي داشته است .
 
وي در تشريح اقدامات رگولاتوري در اين خصوص اظهار كرد: در اين زمينه تذكر و اخطارهاي لازم براي افزايش پهناي باند و توقف فروش سرويس به مشتريان جديد تا زمان ارتقاء پهناي باند شركت هاي مخابرات استاني  داده شده است و اين شركت ها به منظور جلوگيري از ضرر و زيان به مشتريان، در حال پيگيري ارتقاء پهناي باند و بهبود كيفيت سرويس خود مي باشند .
 
رضواني افزود: شركت هاي مخابرات استاني موظفند ضمن ارتقاء پهناي باند و كيفيت سرويس ارائه شده، خسارت ايجاد شده براي  مشتركين فعلي را مطابق توافقنامه سطح خدمات (SLA) پرداخت كنند .
 
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري در باره پاسخگويي به نياز متقاضيان سرويس هاي اينترنت پرسرعت در اين استانها تاكيد كرد: با توجه به وضعيت فعلي پهناي باند شركت مخابرات ايران در استانهاي نام برده شده، به متقاضيان توصيه مي شود تا زمان رفع مشكلات موجود و افزايش كيفيت سرويس از سوي شركت مخابرات ايران و اعلام رسمي رفع مشكل از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از خدمات ساير دارندگان پروانه در اين استانها استفاده كنند .
 
 وي خاطر نشان كرد:  نامناسب بودن شرايط، دراختيار نداشتن امكانات لازم جهت ارائه خدمات به متقاضيان جديد و ادامه فروش خدمات به بهانه عدم همكاري ساير شركتها با شركت مخابرات ايران قابل قبول نبوده و شركتهاي مخابرات استاني مي بايست پس از رفع مشكلات و ايجاد شرايط مطلوب نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشتري جديد اقدام كنند .

انتهای پیام/

برچسب ها: تخلف ، اینترنت ، پرداخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار