داوری آثار جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با بهره گیری از نویسندگان برتر حوزه ی کودک و نوجوان انجام خواهد گرفت.

دبیر جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در استان چهارمحال و بختیاری گفت: با هماهنگی و همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهره گیری از این ظریفت، داوران نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی انتخاب شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پس از اتمام مهلت ارسال اثر به جشنواره ی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) آثار رسیده در سه بخش قطعه ی ادبی، داستان و شعر و متناسب با گروه های سنی تفکیک می شوند و برای داوری فرستاده خواهند شد.
جواد کارگران ،به افزایش کیفیت برگزاری جشنواره در دور نهم اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ما امروز با افتخار میزبانی نهمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی را متقبل شدیم و امیدواریم از این ظرفیت در توسعه ادبیات که تاثیر بسزایی در حوزه تربیتی کودکان و نوجوانان دارد، استفاده کنیم.
وی جشنواره کودکان و نوجوانان را مجموعه ‌ای از فعالیت‌ های فرهنگی، هنری، ادبی و دینی توصیف کرد و افزود: این جشنواره منظومه ‌ای جامع در فعالیت‌ های پرورشی و تربیتی است که استقبال خانواده ‌ها نیز نشان می‌دهد این مجموعه در انجام رسالت و وظیفه خود شایسته و در حد تعالی واقعی حرکت کرده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.