تیم ملی والیبال کشورمان نخستین جلسه تمرینی خود را در لهستان امروز از ساعت 16:00 به وقت محلی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ ابتدا ملی پوشان کشورمان چند دقیقه ای با کواچ سرمربی تیم صحبت کرده و وی هدفش از انجام تمرینات امروز را برای آنها بازگو کرد. سپس تمرینات کششی و بدنسازی را زیر نظر کارلو ساتی مربی بدنساز تیم ملی انجام دادند.

ملی پوشان برنامه های توپ گیری و دریافت را در دستور کار خود داشتند و سپس تمرینات توپی اصلی آن ها برپایه شبیه سازی با بازی بود به طوری که بازیکنان در 2 طرف زمین با یکدیگر همانند شرایط مسابقه بازی می کردند و در طول این تمرینات کواچ هم نکات فنی را به شاگردانش گوشزد می کرد.

شواهد امر حاکی از آن است که کواچ می خواهد حال که صعود شاگردانش به مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی مسجل شده است از 2 دیدار هفته هفتم نهایت بهره برداری را برای بالا بردن سطح آمادگی ملی پوشان داشته باشد.

بازیکنان تیم ملی از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار مطلوبی هستند و هیچ گونه خستگی که ناشی از فشردگی مسابقات لیگ جهانی باشد در چهره آن ها دیده نمی شود این به معنای آن است که ملی پوشان کشورمان تا حد قابل قبولی حرفه ای شده اند و به خوبی خود را با شرایط به وجود آمده هماهنگ کرده اند.

تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال کشورمان در سالن ارگوآرنا محل برگزاری مسابقات هفته هفتم لیگ جهانی 2014 برگزار شد.

تیم ملی والیبال کشورمان نخستین بازی از هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی خود را مقابل تیم لهستان روز جمعه 13 تیر ماه امسال برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار