رییس جمهوری افغانستان و معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیداری بر لزوم گسترش همه جانبه روابط دو کشور در همه عرصه ها تاکید کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "حامد کرزی" رییس جمهور افغانستان و ˈابراهیم رحیم پورˈ معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در ارگ ریاست جمهوری افغانستان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو طرف گفت وگو کردند.

رییس جمهور افغانستان و معاون وزارت خارجه کشورمان در این دیدار بر لزوم گسترش روابط دو کشور در همه زمینه ها از جمله اقتصادی و فرهنگی تاکید کردند.

کرزی در این دیدار از همکاری های ایران با افغانستان در طول سالهای گذشته قدردانی کرد و گفت: ایران دوست و همسایه خوب افغانستان است.

رییس جمهور افغانستان افزود: یکی از دست آورد های افغانستان در طول یک دهه گذشته گسترش روابط افغانستان با همسایه ها از جمله جمهوری اسلامی ایران بوده است.

حامد کرزی گفت اطمینان دارم که رئیس جمهور آینده افغانستان نیز خواهان تحکیم هرچه بیشتر روابط میان دو کشور همسایه خواهد بود.

دو طرف در این دیدار همچنین با برشمردن مشترکات دینی، فرهنگی و زبانی دو کشور ابراز امیدواری کردند در آینده نیز همواره شاهد رشد و توسعه همکاری های همه جانبه دو کشور باشند
/انتهای پیام
منبع:ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار