هفتمین جلسه بخش بندی بازار با حضور مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست برگزار شد .

 به گزارش جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران، هفتمین جلسه بخش بندی بازار با حضور مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، مدیرکل روابط عمومی، مدیران حوزه فنی و مدیران مناطق پستی در سالن کنفرانس مرکز مکانیزه برگزار شد .

در این جلسه، مهندس مهری  رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و توفیق قبولی طاعات از انصافی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و سرپرست منطقه 13 پستی و همچنین علیپور، سرپرست منطقه 18 پستی در پذیرش مسئولیت های جدید واگذار شده به ایشان قدردانی کرد .

وی ضمن تشریح برنامه سال 93 شرکت اظهار داشت: حصول درآمد 700 میلیارد تومان و افزایش 25 درصدی ترافیک طی سال جاری نسبت به سال گذشته برای شبکه پستی پیش بینی شده است .

مهری  رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست بازاریابی نوین را شیوه سازمان های موفق برشمرد و افزود: باید بازاریابی با بینش و رویکردی جدید دنبال شود به طوری که ما با ارایه خدمات متنوع و روزآمد ،به سوی مشتری برویم و برای او حق انتخاب قائل شویم .

وی بر نقش تبلیغاتی پست تاکید و عنوان کرد: باید با برنامه ریزی دقیق در جهت استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی پست، این شبکه را به عنوان رسانه ای موثر مطرح و معرفی نماییم .

مهری تغییر رویکرد پست از سنتی به مدرن را کلید متحول سازی شرکت تلقی کرد و گفت: تنها مسیر عبور از وضعیت کنونی و احیا و ارتقای وجهه شبکه، تغییر در نگرش ها و باور های مجموعه در تمامی سطوح می باشد .

وی با بیان این که دغدغه اصلی ما صرفاً باید انجام کار باکیفیت باشد تصریح کرد: باید با احصا و شناسایی نیازهای جامعه و عرضه خدمات متنوع، نوین و متناسب با آن، به مردم و سازمان ها القا کنیم که پست سازمانی فراگیر و نوآور است .

رییس هیات مدیره در ادامه وظیفه مدیریت ارشد را رفع موانع کاری ذکر کرد و از آنها خواست تا ساده سازی امور و تفویض اختیار به زیرمجموعه را همواره مدنظر قرار دهند .

مهری در همین ارتباط، داشتن نگاه مثبت به مجموعه و ایجاد حس مشارکت میان کارکنان در جهت هم افزایی هر چه بیشتر را از مهم ترین ویژگی های مدیران موفق نام برد .

وی با اشاره به این که نگهداری قراردادها و حفظ بازار از انعقاد قراردادها بسیار مهم تر است بیان داشت:  اقتصادی و برد – برد بودن اساسی ترین اصل در انعقاد قراردادها به شمار می رود که به طور جدی باید در فرایندهای بازاریابی لحاظ گردد .

مهری بخش خصوصی را مکمل بخش دولتی خواند و خواستار استفاده از ظرفیت ها، امکانات و پتانسیل های این بخش به ویژه در زمینه طراحی و راه اندازی سرویس های نوین شد .

مدیرعامل با بیان این که در پرداخت ها علاوه برعملکرد، کیفیت نیز باید به عنوان یکی از شاخصه های کلیدی محسوب گردد گفت: پرداخت حق السهم به استان ها از محل قراردادهای بزرگ با توجه به کیفیت اجرای کار باید در دستور کار قرار گیرد .

الگو برداری از تجارب پست های موفق دنیا، توسعه سرویس خرید و فروش اینترنتی و فروش اقلام در باجه های پستی از دیگر مباحث مطرح شده از سوی رییس هیات مدیره در این جلسه بود .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تحولی همه گیر در تمامی بخش ها و شکل گیری پستی نوین و پاسخگو شاهد انبوهی از مشتریان متقاضی خدمات در دفاتر پستی باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پست ، مکمل ، مکانیزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار