سرداور مسابقات تنیس گروه ۳ و ۴ آسیا و اقیانوسیه با ارسال گزارشی عملکرد ایران در برگزاری این رویداد بزرگ را ستودنی دانست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: در حالی ایران برای نخستین بار پذیرای ۱۸ کشور آسیایی بود که با پایان این تورنمت ۶ روزه نمایندگان کشورمان موفق شدند با شایستگی و با برتری مقابل تمام حریفان خود راهی گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه شوند.

این رقابت ها در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و در پایان این مسابقات نیتین سرداور هندی با ارسال گزارشی برگزاری این رویداد را بی نقص خواند که در این گزارش آمده است:

میزبانی و برگزاری ۲ گروه جام دیویس کار آسانی نیست ، توجه و مدیریت ۱۸ تیم با حضور نمایندگان فدراسیون ها، کاپیتان ها، بازیکنان، یک گروه بزرگ داوران، سفرا و …. کار طاقت فرسایی است که با این حال  برگزار کنندگان مسابقات  در میزبانی از ۱۸ کشور و برگزاری مسابقات در ۲ گروه کار خارق العاده ای انجام دادند  آن هم در شرایطی که هرگز تجربه میزبانی جام دیویس با حضور ۲ گروه را  نداشتند.

همه کشورهایی که بازی هایشان به پایان رسید عقاید مثبت و خوبی نسبت به عملکرد برگزار کنندگان مسابقات داشتند و این چیز کوچکی نیست.

- یک تیم بزرگ به رهبری امیر صدری مدیر مسابقات
- یک مکان مناسب با زمین های تنیس با کیفیت که نه تنها به خوبی از هم جدا شده بودند بلکه هر کدام گنجایش حداقل ۲ هزار تماشگر ( برای گروه ۳ ) داشتند.
- یک گروه حرفه ای و صمیمی از داوران که در میان آنها ۳ داور صندلی با نشان برنز حضور داشتند  و۲ داور تعیین شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس
- هتلی با کیفیت مناسب که از محل مسابقات دور نبود.
- رفت و آمد دقیق و سر وقت به فرودگاه برای تیم ها و داوران
- حضور یک فیزیوتراپ حرفه ای در کنار ۲ پزشک حاضر در زمین
- کارگران زمین کار کشته که برای زمین های خاکی نیاز مبرمی به حضورشان بود.
- استفاده از بنرهای حرفه ای که تمامی آنها مورد تایید جام دیویس قرار گرفتند.
- هواداران پر هیجان و پر سرو صدا که به مسابقات دیویس کاپ هیجان زیادی دادند.
- برگزاری مراسم افتتاحیه با شور و هیجان
- وجود یک اسکور برد دیجیتالی در زمین اصلی گروه ۳
- بخش VIP مجهز با طراحی زیبا که از روسای فدراسیون های مختلف و سفرا پذیرایی می کرد.
- رختکن بزرگ و تمیز۲۱
- خدمات زهکشی حرفه ای
- ماساژ برای تیم ها با قیمتی کاملا مناسب
- حضور تعداد زیاد داوران خط خانم که از داوران خط آقا بیشتر بودند و این تغییر بزرگی در مسابقات به شمار می آورد.
- پرسنل میز مسابقات که صبورانه خواسته های پر تعداد کاپیتان ها و بازیکنان را پاسخگو بودند و برای حل مشکلات کوتاهی نمی کردند.
- ۲ زمین اصلی یکی برای گروه ۳ و دیگری برای گروه ۴ که به تازگی و طبق قوانین جام دیویس تزئین شده بودند.
- نکته ای که تشکر و قدردانی همه تیم ها را در بر داشت چترها و آب های خنک ، نوشیدنی های ورزشی داخل هر زمین و مهمان نوازی گرم میزبان مسابقات بود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع مسابقات جام دیویس تهران با تلاشی مضاعف در ۲ گروه به مدت یک هفته برگزار شد و حتی فاصله ای که بین زمین های گروه ۳ و ۴ وجود داشت هم  تاثیری بر کم کاری افراد نداشت و تلاش آنها قابل تقدیر است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار