مراسم رونمایی از نرم‌افزار جامع صوتی ماه خدا با حضور "صوفی" معاون صدای رسانه ملی، حجت‌الاسلام "لطفی نیاسر" مدیر رادیو معارف، جمعی از مدیران و كاركنان معاونت صدا در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، با حضور محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی و جمعی از مدیران حوزه صدا، امروز شنبه 7 تیرماه از نرم‌افزار جامع صوتی ماه خدا ویژه سیستم عامل اندروید رونمایی شد.

محمدحسین صوفی در این مراسم ضمن تقدیر از رادیو معارف برای این حركت ارزنده گفت: توجه به حضور در عرصه هایی چون شبكه های اجتماعی، نرم‌افزارهای نوین اطلاع‌رسانی و تلفن همراه برای ترویج فرهنگ قرآنی امری ضروری است كه در این خصوص رادیو نیز در حركتی ارزنده با هدف ایجاد فضاهای معنوی به ویژه در ماه مبارك رمضان، با تولید این نرم افزار جامع، گامی مؤثر در این زمینه برداشته است.

وی در ادامه ابراز امیدواری كرد: تولید این نرم افزار با استقبال مخاطبان رادیویی همراه شود تا برنامه‌سازان رادیویی با انگیزه بیشتر نرم‌افزارهای تخصصی در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه‌های قرآن و معارف را تولید كنند.

شایان ذكر است، نرم افزار جامع صوتی ماه خدا كه یكی از ویژگی های اصلی آن نسبت به نرم افزارهای مشابه توجه ویژه به برنامه های كاربردی صوتی(application) است، گنجینه‌ای از آواها و نواهای معارفی شبكه رادیویی معارف است كه در آستانه ماه مبارك رمضان، با هدف ایجاد فضایی معنوی برای مخاطبان برای بهره‌مندی كاربران تلفن همراه و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید در شبكه رادیویی معارف تولید شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این نرم‌افزار صوتی  می‌توانند به فروشگاههای اینترنتی نرم‌افزارهای اندرویدی مراجعه كنند.


انتهای پیام/  اس
برچسب ها: صوفی ، صدا ، سیما ، رادیو ، نرم افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار