پس از جدایی وایو و سونی دو همکار قدیمی که با تولید لپ تاپ‌های با کیفیت واژه سونی وایو را برای همیشه در یادها ماندگار کردند حالا خبر رسیده که وایو به تنهایی با تولید لپ تاپ‌های جدید این بار سنگین را به دوش کشیده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ پس از جدایی وایو و سونی دو همکار قدیمی که با تولید لپ تاپ‌های با کیفیت واژه سونی وایو را برای همیشه در یادها ماندگار کردند حالا  خبر رسیده که وایو به تنهایی با تولید لپ تاپ‌های جدید این بار سنگین را به دوش کشیده است.



اولین اعضایی که وارد خانواده وایو شدند پرو و فیت نام دارند. از قرار معلوم این دو محصول جدید شباهت بسیاری به محصولات قدیمی سونی وایو دارند به همین دلیل انتقاد بسیاری از کارشناسان را به دنبال داشته که  مدیر عامل جدید جدید وایو آقای تاکایوکی سکیتوری محبوبیت قبلی این دو مدل را دلیل عرضه وایو فیت و پرو ذکر کرده است همچنین خبر از ورود نسل جدید موسوم به VAIO DNA داد که متفاوت از سونی وایوهای قبلی عرضه خواهد شد.
نا گفته نماند پیشتر تصمیم گرفته شده بود که محصولات جدید وایو فقط داخل ژاپن توزیع شود اما هنوز معلوم نیست این تصمیم پابرجا بماند یا نه!

گزارش از: پریسا کابلی
برچسب ها: لپ تاپ ، وایو ، پرو فیت ، دریچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار