کولر گازی اسپلیت 12000 ال جی با تکنولوژی (اینورتر) ضمن افزایش قدرت سرمایش و همچنین گرمایش فوق العاده و قابلیت پرتاب باد بسیار بالا (12 متر)، میزان مصرف انرژی برق را تا 40% کاهش ld nin.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛کولر گازی اسپلیت 12000 ال جی با تکنولوژی (اینورتر) ضمن افزایش قدرت سرمایش و همچنین گرمایش فوق العاده و قابلیت پرتاب باد بسیار بالا (12 متر)، میزان مصرف انرژی برق را تا 40% کاهش داده و بدین ترتیب در رده مصرف انرژی A قرار می گیرد و برای مصارف خانگی و اداری بسیار مناسب است.

مدلهای پیشرفته کولرگازی سرد و گرم LG +قیمت
 
کولر گازی اسپلیت 12000 ال جی با تکنولوژی (اینورتر) ضمن افزایش قدرت سرمایش و همچنین گرمایش فوق العاده و قابلیت پرتاب باد بسیار بالا (12 متر)، میزان مصرف انرژی برق را تا 40% کاهش داده و بدین ترتیب در رده مصرف انرژی A قرار می گیرد و برای مصارف خانگی و اداری بسیار مناسب می باشد.

همچنین این سیستم مجهز به فیلترهای چندگانه پلاسما , ضد آلرژی و ویروس و گاز R410 می باشد که کاملا سازگار با محیط زیست بوده، این قابلیت برای سالمندان ، کودکان و بخصوص افرادی که دارای آسم و حساسیت هستند بسیار ایده آل می باشد و هیچگونه آلودگی ایجاد نمی کند.

 از دیگر مزایای این کولر گازی عملکرد فوق العاده کم صدا 19 دسی بلی دستگاهست که کمتر از صدای موجود در کتابخانه را ایجاد می کند، بنابراین به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با خیال آسوده دستگاه را روشن و استفاده کنید.

کولرگازی سرد و گرم 12000 ال جی دارای صفحه نمایشگر دما می باشد که به راحتی توسط آن می توان میزان و درجه مورد نظر را تعیین و تنظیم کرد. همچنین ظاهر بسیار شیک و زیبای پنل، نصب آسان و کیفیت فوق العاده بالای قطعات استفاده شده در ساخت این دستگاه از دیگر خصوصیات منحصر بفرد بشمار می رود. در ضمن کلیه این سیستمهای اسپلیت اینورتر ساخت کره جنوبی در سال 2011 می باشند که با ضمانت گلدیران روانه بازار شده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۲ تير ۱۳۹۳
قيمتش كجاست ؟ياما بايدقيمت بيشنهاديديم
آخرین اخبار