ایرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دیدار با شخصیت‌های تأثیرگذار سیاسی در ماه رمضان را در برنامه داریم

دبیرکل حزب فرزندان ایران گفت: در تلاشیم تا دیدارهایی را با شخصیت‌های مختلفی همچون "محمدرضا باهنر"، "آیت‌الله هاشمی"، "محمد خاتمی"، "محمدرضا عارف" و "حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری" که دارای دغدغه‌های مشترک درباره تشکیل حزب فراگیر با ما هستند، در ماه مبارک رمضان انجام دهیم.

"جمشید ایرانی"در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت حزب "فرزندان ایران" و تمرکز بر تشکیل حزب فراگیر اظهار داشت: هم‌اکنون بیشترین تمرکز خود را برای تنظیم جلسات با گروه‌ها و احزاب سیاسی که موافق تشکیل حزب فراگیرند، داریم.

وی درباره همکاری برخی گروه‌های سیاسی با حزب فرزندان ایران در تشکیل حزب فراگیر گفت: احزابی که به عنوان خوشه‌های سیاسی در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌‌های موثر هستند در کنار حزب فرزندان ایران اقدام به تشکیل و گسترش حزب فراگیر می‌کنند.
 
ایرانی افزود: امیدواریم با کمک احزاب و چهره‌های سیاسی تاثیرگذار و با استفاده از ظرفیت‌های حزبی به گونه‌ای عمل کنیم که امکان تشکیل و توسعه حزب فراگیر در کشور  فراهم شود.
 
دبیرکل حزب فرزندان ایران به برنامه‌ریزی برای انجام دیدارهایی با چهره‌های سیاسی اشاره و خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا دیدارهایی را با شخصیت‌های مختلفی همچون "محمدرضا باهنر"، "آیت‌الله هاشمی"، "محمد خاتمی"، "محمدرضا عارف" و "حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری" که دارای دغدغه‌های مشترک درباره تشکیل حزب فراگیر با ما هستند، در ماه مبارک رمضان انجام دهیم.

ایرانی خاطرنشان کرد: تاکنون درخواست‌هایی از سوی حزب فرزندان ایران برای دیدار با " آیت‌الله هاشمی"، "محمدرضا باهنر"،"عارف" ارسال شده و هم‌اکنون در حال ارائه درخواست به "حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری" برای دیدار با وی در ماه مبارک رمضان هستیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار