شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی جوان خوارزمی در اسفند 93 برگزار می‌شود، متقاضیان با مراجعه به سایت طرح‌های خود را ارائه دهند.

علیزضا الله‌یاری دبیر جشنواره جوان خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: شانزدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی جوان خوارزمی در اسفند 93 برگزار می‌شود،‌مهلت ثبت‌نام در این دوره از جشنواره بین‌المللی جوان خوارزمی از اوایل تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: سقف سنی متقاضیان جهت ثبت‌نام در جشنواره بین‌المللی جوان خوارزمی30 سال است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره جوان خوارزمی طرح‌ها و صنایع جدید خود را مورد داوری قرار دهند.

الله‌یاری تصریح کرد: با توجه به اینکه متقاضیان فرصت 3 ماه دارند تا آثار و طرح‌های خود را در سایت جشنواره قرار دهند اما ما شاهد هستیم که بیشترین ثبت‌نام در هفته‌های آخرین ماه است که از متقاضیان درخواست می‌کنیم که ثبت‌نام را به هفته‌های پایانی نیندازند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص جوایز این دوره از جشنواره جوان خوارزمی تصریح کرد: حمایت‌های مادی و معنوی از پژوهشگران برتر که شامل هدایت کاربردی، مشاوره و جوایز مادی نیز شامل سکه است، که به پژوهشگران برتر ارائه می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، خوارزمی ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.