رئیس آکادمی ملی فوتبال در خصوص برگزاری دوره دانش افزایی و تربیت بازیکنان حرفه ای به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد حسین علیزاده-رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: دوره دانش افزایی و تربیت بازیکنان حرفه ای با همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود تا بتوانیم بازیکنان حرفه ای در رده های سنی جوانان و امید داشته باشیم.

وی افزود: سال گذشته دوره حقوق بازیکنان برگزار شد و امسال نیز سه دوره آموزشی را برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان باشرایط فوتبال و حضوری حرفه ای آشنا شوند. در واقع این دوره ها را در باشگاههایی برگزارمی کنیم که در این رده سنی تیمداری می کنند. بر همین اساس سه باشگاه سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان برای دوره دانش افزایی و تربیت بازیکن حرفه ای فوتبال را برگزار خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه باشگاههای دیگر نیز می توانند در این دوره شرکت کنند گفت: به عنوان مثال باشگاه ذوب آهن در اصفهان وجود دارد، زمانی که باشگاه سپاهان چنین دوره ای را برگزار می کند باشگاه ذوب آهن نیز می تواند در این دوره شرکت کنند و مشکلی وجود ندارد.

رئیس آکادمی ملی فوتبال در پایان گفت: این روند آموزشی ادامه خواهد داشت چرا که در راستای برنامه ریزی کمیته توسعه کنفدراسیون فوتبال آسیا است که با ایجاد آکادمی فوتبال در آسیا، دوره ها برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار