یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود اظهار داشت که دستیابی به توافق هسته‌ای بین ایران و 1+5 تا 20جولای امر بعید است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی شب گذشته رایزنی‌ها را در این زمینه انجام دادند.

اشتاینیتز که سرپرستی تیم ویژه اسرائیل را در سفر به واشنگتن بر عهده دارد، به این روزنامه گفت:" من تقاضای نشست فوری را چند روز قبل از مذاکرات هسته‌ای ایران کردم. آمریکا نیز بلافاصله اشتیاق خود را در این رابطه نشان داد. این گفتگوها در فضایی مناسب و با با تمرکز بر گفتگوهای هسته‌ای ایران صورت گرفت."

وی در ادامه اظهار داشت:" این گفتگوها با مقامات آمریکایی دربرگیرنده تمامی موارد موجود در مذاکرات هسته‌ای ایران از جمله میزان غنی سازی، آب سنگین راکتورها و جنبه‌های نظامی برنامه‌های هسته‌ای ایران بود."

وی در ادامه گفت:" توافق هسته‌ای با ایران در آینده نزدیک صورت نخواهد گرفت. شکاف بین ایران و قدرت‌های جهانی زیاد است و من نمی‌توانم تا تاریخ 20جولای حصول توافق را ببینم. یا این گفتگوها یا شکست خواهند خورد یا طرف‌های درگیر در پی تمدید چند ماهه آن برخواهند آمد."

این اظهارات در حای مطرح می شود که هیئتی از کشورمان برای شرکت در دور ششم مذاکرات هسته‌ای به وین سفر کرده‌اند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار