به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام فرج الله هدایت نیا گفت: یکی از برنامه های فرهنگی موفق و تاثیرگذار مبتنی بر مخاطب شناسی و رعایت تناسب برنامه ها با روحیات و نیازهای مخاطب است.
وی گفت: بر این اساس، برنامه هایی که برای اشخاص عادی با سطح تحصیلات متوسط پرفایده است، ممکن است برای نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه ها کم فایده باشد؛ از این رو، بعثه مدینه برنامه های ویژه ای برای جوانان تحصیل کرده و نخبگان علمی اجرا کرده است.
هدایت نیا در تشریح این برنامه ها، به جلسات هم اندیشی اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این جلسات، گردآوری دیدگاه های جوانان و نخبگان نسبت به سفر عمره و برنامه های فرهنگی بعثه و آشنایی بیشتر این قشر با فعالیت ها و برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری است.
وی افزود: در 26 جلسه هم اندیشی بیش از یکهزار و 100 نفر از نخبگان شرکت کردند که شامل منتخبان کاروان های اساتید و دانشجویی، دانشجویان خارج از کشور، دانشجویان اهل سنت، تشکل های دانشجوبی، دانشجویان فرهیخته دانشگاه ها و منتخبان دانش آموزی می شد.
کارشناس مسوول فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه به برگزاری 26 همایش اختصاصی برای قشرهای مختلف اشاره کرد و گفت: این همایش ها با حضور بیش از 16 هزار نفر از طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان، زوج های جوان و دانش آموزان برگزار شد.
انتهای پیام/