سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: توافق‌نامه‌ی سرویس مدارس شهر تهران دوم تیرماه میان آموزش و پرورش تهران و دستگاه‌های ذیربط امضا شد.

مسعود ثقفی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص امضای توافق‌نامه‌ی سرویس مدارس شهر تهران گفت: توافق نامه‌ی سرویس مدارس شهر تهران دوم تیرماه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ،‌ دوم تیر ماه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و قائم مقام سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران امضا شد.

وی در ادامه افزود: در جلسه ی سرویس مدارس شهر تهران با اشاره به اهمیت همفکری وهمیاری دستگاه‌های مختلف در امر نظارت، به ایاب وذهاب دانش آموزان به عنوان یکی از مهمترین وحساس ترین اقشار جامعه، در تشکیل کارگروه دائمی  رصد و پایش موضوعات سرویس مدارس و ارتقا فرهنگ مرتبط با استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی تاکید شد.

ثقفی در خصوص موارد قید شده دراین توافق نامه نیز اظهار داشت:‌ نظر به صلاحیت تخصص سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران و شرکت واحد اتوبوسرانی درحمل و نقل شهری، سازمان و شرکت مذکور متعهد گردیده‌اند نسبت به معرفی شرکت‌های دارای صلاحیت و مجوز جهت حمل و نقل دانش آموزان مدارس بررسی‌های لازم را انجام دهند و نسبت به اختصاص وسایل موردنیاز بخش حمل ونقل دانش آموزان بر حسب توانمندی شرکتها و نیاز آموزش و پرورش اقدام نمایند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه حداکثر نرخ خدمات حمل ونقل دانش آموزان شهر تهران تا سقف نرخ مصوب شورای اسلامی شهر تهران خواهد بود ،‌‌ افزود: سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران وشرکت واحد اتوبوسرانی می بایست زمینه و بستر لازم را درباره‌ی نظارت بر عملکرد شرکتهای تابعه، آموزش اخلاق حرفه‌ای و تشویق رانندگان موفق به صورت فصلی فراهم نمایند همچنین پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به کنترل عملیات مجموع خودروهای حمل ونقل دانش آموزی اقدام نموده وبا متخلفین برخورد قانونی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این توافق نامه شامل 15 بند است،‌ گفت: آموزش و پرورش مکلف است نسبت به تهیه‌ی نمونه ازقرارداد حمل ونقل دانش آموزان ، معاونین مدرسه و شرکتهای معرفی شده از طرف تاکسیرانی یا اتوبوسرانی اقدام نماید.

ثقفی همچنین خاطر نشان کرد: این توافق نامه زودتر از هر سال انجام شده تا امسال اولیای دانش آموزان با مشکلات کمتری در زمینه‌ی حمل و نقل فرزندانشان مواجه باشند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: سازمان ، رصد ، اقشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.