سرمربی تیم ملی والیبال «ب» با اعلام خبر معرفی 19 بازیکن این تیم برای حضور در چهارمین دوره مسابقات والیبال کنفدراسیون آسیا گفت: پشتوانه های اصلی والیبال کشور در حال حاضر در تیم ملی ب تمرین می کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پیمان اکبری با بیان دلایل تشکیل تیم ملی والیبال «ب» اظهار داشت: دو تیم الف و ب از دهم فروردین ماه تمرینات خود را به منظور پشتوانه سازی تیم بزرگسالان آغاز کردند.

وی افزود: 22 نفر در لیگ جهانی حضور دارندکه نمی توانند در یک تیم حاضرباشند. 15 نفر در یک تیم و 8 نفر دیگر در قالب تیم دیگر اما با یک سیستم مشترک تمرین می کنند.

اکبری با تاکید به این که همه این 22 نفر می توانند در لیگ جهانی بازی کنند و از بین آن ها 19نفر را برای حضور در چهارمین دوره مسابقات کنفدراسیون آسیا معرفی کرده ایم، گفت: پشتوانه های والیبال کشور در حال حاضر در تیم ملی ب تمرین می کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ب با اشاره به این که باید بهای بیشتری به این تیم داده شود، ‌خاطرنشان کرد: 90 روز است که ما به صورت فشرده تمرینات خود را بدون هیچ اعزام برون مرزی آغازکرده ایم.

وی ادامه داد: این تمرینات یکنواخت ممکن است بچه ها را خسته و دلسرد کند و باید برای خروج از این موقعیت شرایطی فراهم کرد تا تیم خارج از محیط داخلی اردو بزند و تجربه اندوزی کند.

اکبری با اشاره به هفتمین اردوی آمادگی تیم ملی ب والیبال ایران که از 14 تیرماه آغاز می شود، ‌اظهار داشت: پس از این اردو تیم ملی والیبال ب ایران 25 تیرماه راهی چین خواهد شد تا ضمن دایر کردن اردوی برون مرزی با تیم ملی والیبال ب و جوانان این کشور چند بازی تدارکاتی برگزار کند.

سرمربی تیم والیبال امید کشورافزود: 27 مرداد تا دوم شهریورماه مسابقات کاپ آسیا را درقزاقستان و 9 تا 30 شهریور مسابقات قهرمانی مردان جهان در لهستان را پیش رو داریم که با توجه به این شرایط باید هم اعزام ها را بیشتر و هم شرایط را برای حضور موفق آن ها فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار