با پیگیری های ˈعبدالمحمد زاهدیˈ استاندار کردستان و گروه سرمایه گذاری کیا پرواز، پروازهای روزانه شرکت هواپیمایی ˈقشم ایرˈ از روز شنبه 14 تیر در مسیر تهران - سنندج - تهران برقرار می شود.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، صمدنژاد مدیرعامل شرکت کیا پرواز سنندج  گفت: رایزنی های فراوانی با چندین شرکت هواپیمایی، جهت فعال کردن پروازهای فرودگاه سنندج انجام دادیم که در نهایت موفق شدیم با شرکت قشم ایر قرارداد یکساله منعقد کنیم.

وی در مورد ساعات پروازهای شرکت قشم ایر در طول هفته گفت: در تمام طول هفته از شنبه تا جمعه هر روز پرواز از ساعت 16 از تهران به مقصد سنندج و 17 و 50 دقیقه از سنندج به تهران انجام می شود.

مدیرعامل شرکت کیا پرواز سنندج بیان کرد: تا نیمه اول مرداد امسال نیز شبکه کنترل و رزرواسیون آنلاین کیا پرواز را به مراجعین و مسافران این استان ارایه نماییم.

صمد نژاد از تلاش های استاندار کردستان و معاونینش برای از سرگیری پروازهای فرودگاه سنندج قدردانی کرد و گفت: با شرکت هواپیمایی قشم ایر قرارداد یکساله منعقد شده است و امیدواریم با استقبال خوب مردم استان بتوانیم قرارداد این شرکت را هر ساله تمدید کنیم.

وی گفت: هواپیماهای شرکت قشم ایر از نوع جت با 100 نفر ظرفیت و متناسب با شرایط کوهستانی استان کردستان است.

وی گفت: در استان کردستان به اندازه کافی مسافر وجود دارد و در صورت برقراری روزانه پروازها تعداد مسافران نیز افزایش می یابد./س
 
برچسب ها: پرواز ، فرودگاه ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.