در آغاز مسابقات شمشيربازي قهرماني آسيا دو ورزشکار کشورمان در اسلحه سابر با کسب پيروزي هاي ارزشمند مقابل قهرمان المپيک و جهان و همچنين نفر اول رتبه بندي جهاني، مدال خود را مسجل کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسابقات شمشيربازي قهرماني آسيا از امروز  
در کره جنوبي آغاز شد.

در آغاز اين دور از مسابقات نمايندگان کشورمان در اسلحه سابر مردان به مصاف حريفان خود رفتند و موفق به کسب نتايج و پيروزي هاي ارزشمندي شدند.  
مجتبي عابديني در مرحله مقدماتي با پيروزي برابر نمايندگان ژاپن، هنگ کنگ، قزاقستان، مالزي و ويتنام به جدول 32 نفره صعود کرد.
 
عابديني در اين مرحله با شکست دادن حريفي از قزاقستان يک مرحله ديگر صعود کرد و وارد جدول 16 نفره شد. اين نماينده کشورمان براي صعود به جدول 8 نفره مسابقات شمشيرباز قزاقستاني را از پيش رو بر داشت و سپس با غلبه بر بازيکني که قهرماني جهان و المپيک را در اختيار دارد به جمع 4 بازيکن برتر راه يافت و مدال برنز خود را مسجل کرد.
 
علي پاکدامن ديگر شمشيرباز اسلحه سابر است که مدال خود را مسجل کرده است. وي پس از غلبه بر حريفاني از ژاپن، هنگ کنگ، چين، ويتنام و مالزي در مرحله مقدماتي به جدول 32 نفره صعود کرد.

محمد رهبري و فرزاد باهر ارسباران حريفان بعدي پاکدامن بودند. پاکدامن با شکست دادن اين دو هم تيمي خود به ترتيب از جدول 32 و 16 نفره صعود کرد و وارد جدول 8 نفره شد.

 در اين مرحله از مسابقات علي پاکدامن مقابل "کيم" از چين که عنوان قهرماني جهان و رده نخست رتبه بندي جهاني را در اختيار دارد ، شکست داد و وارد جدول 4 نفره شد و مدال برنز خود را مسجل کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار