زرافشانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛

برگزاری مجدد دو طرح مسابقات آزمایشگاهی و علمی – عملی از سال تحصیلی جدید

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: دو طرح مسابقات آزمایشگاهی و علمی – عملی که مدتی تعطیل شده بود درسال تحصیلی جدید اجرا می شود.

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درخصوص برنامه‌های سال تحصیلی جدید گفت: مسابقات آزمایشگاهی در مدارس نظری و مسابقات علمی – تخیلی درشاخه‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش دوطرحی است که مدتی به علت عدم تامین منابع مالی تعطیل شده است و امسال با توجه به تخصیص بودجه کیفیت بخشی مجدداً اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: این دو طرح برنامه‌هایی است که امسال به صورت هماهنگ در سطح کشور اجرا خواهد شد.

زرافشان از اجرای مجدد طرح خوداتکایی از سال تحصیلی سخن  گفت و اظهار داشت: طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی جزو طرح‌های بسیار خوب است که مجدداً با تاکیدی که وزیر آموزش و پرورش به اجرای آن داشتند در دستور کار قرار گرفته است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: بر اساس  این طرح دانش آموزانی که در مدارس شبانه روزی تحصیل می‌کنند بخشی از زمان خود را به یادگیری دروس مهارتی که منجر به تولید خواهد شد می‌گذرانند همچنین دانش آموزان با اجرای این طرح می توانند علاوه بر مهارت آموزش نوعی درآمد زایی نیز برای مدرسه‌ی خود داشته باشند.


انتهای پیام/
برچسب ها: هماهنگ ، تاکید ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار