مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، عشایر و کشاورزان گفت: هم‌اکنون حدود 7 میلیون نفر از جامعه هدف این صندوق تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفته‌اند.

سید حمید کلانتری مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، عشایر و کشاورزان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر 7 میلیون نفر از جامعه هدف این صندوق که معادل 16 درصد از کل جمعیت روستائیان، شایر و کشاورزان است تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به برداشته شدن شرط سنی برای بهره‌مندی از بیمه‌های اجتماعی این صندوق تصریح کرد: در سال 84 همزمان، آغاز به کار صندوق شرط سنی برای عضویت مطرح بود که همین امر موجب بهره‌ممندی تعداد کمی از افراد از این نوع بیمه حمایتی شده بود اما هم‌اکنون تمامی روستائیان، عشایر و کشاورزان در هر سنی می‌توانند از مزایای این صندوق بهره‌مند شوند.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، عشایر و کشاورزان خاطرنشان کرد: با تصویب مجلس شورای اسلامی در سال 92 مبنی بر زیر پوشش قرار گرفتن کشاورزان ساکن مناطق شهری 15 میلیون نفر به جمعیت بیمه شده این صندوق اضافه شده است.

انتهاي پيام /

برچسب ها: چتر ، بیمه ، حمایت ، صندوق ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار