همان گونه که می دانید روزه احکام خاص خود را دارد. در نرم افزاری که برایتان آماده کرده ایم مواردی چون: احکام روزه مسافر، احکام بانوان، احکام قضای روزه و ... به صورت کامل توضیح داده شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ روزه هم احکام مربوط به خود را دارد، شاید ما برای پیدا کردن برخی از احکام روزه ساعت ها وقت گذاشته ایم ولی برنامه "احکام روزه" تمامی احکام مرتبط با روزه را در درون خود گنجانده است. اپلیکیشن "احکام روزه"، مجموعه ی استفتاءات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص موضوع روزه و احکام آن است. در برنامه به توضیح موضوعاتی مانند: معنای روزه، انواع روزه، نیت روزه، احکام روزه مسافر، احکام پزشکی روزه، احکام بانوان، احکام قضای روزه، زکات فطره و نماز عید فطر پرداخته شده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، استفاده از منابع معتبر، توضیح کامل هر بخش و ... اشاره کرد.






 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 2.9 مگابایت
 • نسخه: 2.3
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • امتیاز: 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۱۳ ۱۶ تير ۱۳۹۳
سایت رسمی FIFA نظر سنجی را ارایه کرده که چه لیگی را به FIFA15 اضافه کندکه نام ایران هم در این نظر سنجی هست.

لیگ ایران در حای حاضر فقط یک در صد از لیگ ترکیه کمتر دارد.

/http://www.fifplay.com/fifa15-leagues-vote برای رای دادن روی این لینک کلیک کنید و بعد که وارد سایت شدید Iranian League رو تیک بزنید و بعد بیایید پایین و vote را بزنید.
لطفا به خبر ها اضافه کنید تا ایران تو فیفا 15 باشه