بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درباره نقش سرویس های جاسوسی خارجی در حوادث عراق و جوامع اسلامی در تلویزیون الاخباریه سوریه بازتاب داشت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛  در سایه تهاجم وحشیانه تروریستی به منطقه، هشدارها درباره این خطر که کل منطقه را تهدید می کند و همچنین نقش غرب در این حوادث ادامه دارد. (آیت الله) سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد سرویس های جاسوسی بیگانه در حوادث و ناآرامی های جاری در عراق و برخی جوامع اسلامی دست دارند. (آیت الله) خامنه ای در سخنانی گفت دشمنان اسلام به نام اسلام و با ظاهری اسلامی با اسلام می جنگند آنها از رشد آگاهی در میان امت اسلامی احساس خطر می کنند.
رهبر معظم ایران افزود :اسلامی که آمریکا می خواهد اسلامی است که از صهیونیسم و طاغوت ها بترسد و حاکمیت مستکبران را بپذیرد. وی تاکید کرد جوامع اسلامی به لطف ارتباط مستمر با قرآن کریم و انس با معانی و ارزشها والای آن قدرت درونی کسب می کنند. و همین امر قدرت لازم را به این جوامع برای غلبه بر چالش ها می دهد. ایشان تاکید کردند تدبر در آیات قرآن کریم جوامع اسلامی را از تاریکی های خرافات، گمراهی و توهمات و امور باطل نجات می دهد و انسان را به سمت هدایت بیشتر سوق می دهد و این چیزی است که نیاز اصلی جهان اسلام در مقابل چالشها است.
در این حال، حسن روحانی رئیس جمهور ایران هم بر ضرورت همکاری کشورهای منطقه در مبارزه با تروریسم و ناآرامی ها تاکید کرد و افزود گسترش تروریسم در منطقه به نفع صهیونیست ها و دشمنان جهان اسلام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۴ ۱۱ تير ۱۳۹۳
قربونت برم ايت الله خامنه اى
آخرین اخبار