هکر‌ها‌ی‌ Anonymous اعلام داشتند که حملات سایبری گسترده ای را علیه کشورهای حامی تروریست‌های تکفیری ‌به نام گروه داعش انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران ،این گروه از هکرهای ناشناس تایید کردند که احتمالا از هفته آینده، حملات خود ‌علیه کشورهای حامی تروریست‌های تکفیری را با نام عملیات NO2ISI ‌ آغاز می کنند و هدف اصلی آنها سه کشور ترکیه، عریستان سعودی و قطر می باشد.

آنها در بیانیه ای اعلام داشتند که قصد شان از این عملیات، پیامی روشن و شفاف به این سه کشور و دیگر دولت هایی است که به دلیل‌ منافع خود از تروریست‌های تکفیری داعش حمایت می‌کنند. گفته شده ‌که گروه هکتیویست‌های Anonymous قرار است وب‌ سایت‌های دولتی این سه کشور را با انجام حملات اختلال سرویس توزیع شده از کار بیندازند.

هر چند مقامات عربستان سعودی ادعای نخست وزیر عراق، نوری المالکی را مبنی بر حمایت نظامی و مالی این کشور از تروریست‌های تکفیری رد کرده، ‌اما گروهAnonymous  بنا به دلایلی از جمله رفتار‌های سابق عربستان، قصد دارند این کشور را آماج حملات سایبری خود قرار دهند.

در خبرهای قبلی نیز بیان کردیم که فعالیت‌های این گروه تکفیری در شبکه‌های اجتماعی برای فرستادن پیام‌های ضد دولتی و ایجاد ترس و وحشت منجر به آن شد‌ که دولت عراق نزدیک به بیست وب‌ سایت و شبکه اجتماعی این کشور را فیلتر کند.




برچسب ها: داعش ، هکر ، عربستان ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار