ورامین در بخش بهداشت و درمان با مشکلاتی مواجه است که رفع این نیازها به مساعدت و همراهی مسوولین استانی و کشور نیاز دارد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محسن خوانساری فرماندار شهرستان ورامین در جریان بازدید از بیمارستان در حال ساخت بخش خصوصی ورامین که به اتفاق نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت گفت :شهرستان ورامین با دارا بودن بیش از 250 هزار نفر جمعیت تنها از یک بیمارستان دولتی و یک بیمارستان تأمین اجتماعی با تعداد تخت بیمارستانی محدود برخوردار است که این دو بیمارستان نمی توانند به طور کامل نیازهای درمانی بیماران را تأمین نمایند.

فرماندار ورامین گفت: این دو بیمارستان علاوه بر مردم شهرستان ورامین ، به بیماران شهرستان های پیشوا و قرچک که فاقد بیمارستان می باشند و نیز بخشی از مردم شهرستان پاکدشت نیز خدمات درمانی و بهداشتی خود را ارائه می کند که همواره شاهد حجم بسیاری از بیماران در این دو بیمارستان می باشیم.

وی اظهار داشت : اهتمام و توجه دولت تدبیر و امید به بهداشت و سلامت مردم این امید را در دل ها زنده کرده که بتوان در سایه استفاده بهینه از منابع موجود در کشور ، در جهت پیشبرد اهداف ارتقاء سطح سلامت جامعه گام های موثری برداشت و بسیاری از خواسته های مردم را برآورده نمود.

خوانساری با اشاره به لزوم حضور بخش خصوصی در حوزه بهداشت و سلامت گفت : امروز شاهدیم که هر جا مردم و بخش خصوصی در کنار دولت به رفع مشکلات مردم پرداخته اند موفق شده اند و باید از حضور آنان در این بخش استقبال نمود و با حمایت همه جانبه ، امکان حضور تأثیرگذار آنان را فراهم کرد.

وی افزود: بیمارستان بخش خصوصی مهر ورامین یکی از مهمترین پروژههای بهداشتی و درمانی است که با سرمایه بخش خصوصی در این شهرستان در حال احداث می باشد و می تواند بخشی از کمبودهای موجود در شهرستان را به واسطه فعالیت آنان برطرف نمود.

وی تصریح کرد : مسوولین می باید با حذف قوانین دست و پاگیر و فراهم نمودن زمینه لازم ، بخش خصوصی را به سرمایه گذاری در بخش های مختلف ترغیب و تشویق نمایند تا در سایه این مهم ، خدمت رسانی به مردم با سرعت بیشتری همراه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورامین ، مشکلات ، مساعدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار