کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نمی‌دانم نام مسابقه آلمان مقابل نیجریه را می‌توان بازی گذاشت یا خیر، تماشایی‌ترین جدالی بود که پس از مدت‌ها دیدم.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی آلمان مقابل الجرایز اعلام کرد:‌ بعد از مسابقه برزیل و فرانسه، بازی به این زیبایی ندیده بودم، با وجود این که روز پرکاری را داشتم و بسیار خسته بودم فکر می‌کردم فقط دقایق ابتدایی مسابقه را می‌بینم. اما مسابقه به اندازه‌ای تماشایی بود که تا دقایق آخر تماشا کردم و چیز‌های زیادی آموختم.

وی ادامه داد: با وجود این که تصور برخی بر این است که حذف شدن تیم های بزرگ مثل اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و...از جام بیستم از جذابیت این جام کاسته است اما از نظر من ما نباید به دنبال اسم باشیم. الجزایر درست است فوتبال کوچکتری نسبت به تیم‌های بزرگ دارد اما برای ما  که وسط گود هستیم از کارهای تاکتیکی آن‌ها لذت می‌بریم، من از تغییر سیستم و تغییر تاکتیک آن‌ها درس گرفتم.

فریبا خاطرنشان کرد: درست است در جام جهانی امسال اسامی بزرگ حذف شدند اما از نظر فنی از تمام جام‌های جهانی‌گذشته بالاتر است در بازی شب گذشته یک لحظه سکون نبود، بازیکنان یک لحظه از تلاش دست برنداشتند، بازیکنان آلمان به ما ‌آموختند که تحت فشار هم می‌توان نظم تیمی را حفظ کرد.

وی اضافه کرد: الجزایر هم فشارهای زیادی روی تیم آلمان وارد کرد و بسیار خوشحالم که تماشای این بازی را از دست ندادم.
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی امشب آرژانتین مقابل سوئیس گفت: آرژانتین بدون تردید بازی آسانی را نخواهد داشت، خط دفاع این تیم بسیار ضعیف  است، خط هافیک آن‌ها هم از خط حمله‌شان ضعیف‌تر است، البته آن‌ها بازیکنی به نام مسی دارند که همیشه خطاهایشان را جبران می‌کند.

فریبا درباره بازی آمریکا مقابل بلژیک بیان کرد: آمریکا تاکنون تیم خوبی را از خود به نمایش گذاشته،  البته کلینزمن مربی آن‌ها تفکرات خوبی دارند و با وجود این که مقابل آلمان باختند، اما نوع بازی خوبی داشتند. بلژیک هم از نظر من پدیده جام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.