سواحل آبی آمریکا از جمله جذابیت‌های گردشگری به گفته اهالی این کشور است که همه ساله هزاران گردشگر را به کام مرگ فرود می برد.

 به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ؛ کارشناسان آمریکایی به تازگی دریافته‌اند، سواحل آمریکا که به عنوان قطب‌های توریستی و گردشگری در جهان بسیار مشهور هستند سرشار از انواع آلودگی‌ها هستند.

گفتنی است، براساس جدیدترین تحقیقات صورت گرفته توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده، آلودگی سواحل توریستی این قاره به دلایلی مانند فاضلاب‌های صنعتی و شهری و همینطور بروز توفان‌های وسیع در اقیانوس‌ها است.

بررسی‌ها نشان می دهند، براساس آمارها همه ساله حدود 3 و نیم میلیون توریست و یا اهالی کشور ایالات متحده دچار مشکلاتی مانند اسهالی خونی، هپاتیت،  آنفلوآنزا، عفونت معده، جوش و ناراحتی‌های پوستی شدید می شوند.

کارشناسان از جمله سواحل بسیار آلوده در ایالات متحده سواحل مالیبو،  ایندیانا، ماساچوست، نیوجرسی، نیویورک، اوهایو را نام می برند.

کارشناسان با نمونه گیری از آب‌های آلوده در این مناطق دریافته‌اند در این سواحل انواع باکتری‌های زنده، فاضلاب، زباله، روغن‌های صنعتی و مواد شیمیایی خطرناک به چشم می خورد، آلودگی  آب‌ها در سواحل توریستی تا به اکنون باعث مرگ هزاران توریست آمریکایی شده است.



انتهای پیام/

برچسب ها: سواحل ، توریست ، آلودگی ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.